Skip to content

Persoonlijke support waar je blij van wordt

Embrace Customers biedt je alles wat je nodig hebt om jouw klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Gesprekken via verschillende kanalen komen binnen op één overzichtelijke plek. Zo ben jij in staat om op een efficiënte manier persoonlijke hulp te bieden. Fijn voor de klant, goed voor de organisatie.

Embrace The Human Cloud - Customers
Icon04
Alles op één plek

Alle gesprekken met de klant komen binnen op één plek, of dit nu telefonisch, via WhatsApp of via e-mail is.

Icon05
Slimme gesprekken

Automatiseer klantgesprekken waar het kan, geef persoonlijk antwoord waar het nodig is. Menselijk, efficiënt en effectief.

Icon06
Uitnodigend en persoonlijk

Verzamel alle gesprekshistorie met de klant op één overzichtelijke tijdlijn. Weet wat er speelt en bied passende hulp.

Alle communicatie op één plek

Bied je klanten een naadloze customer experience door diverse communicatiekanalen heen.

Een compleet call center en telefoniesysteem in jouw browser. Maak gebruik van klantkaarten om klantgegevens in te zien en om eerdere contactmomenten op te vragen.

Communiceer met klanten waar ze zich ook bevinden. Chat real-time via messaging tools zoals Whatsapp en Facebook Messenger.

Vanzelfsprekend is contact opnemen via e-mail ook mogelijk.

Met Embrace Knowledge hebben jouw agents voor elke vraag een passend antwoord. Hiermee kunnen ze de klant snel en adequaat van dienst zijn.

Alle communicatie op één plek

Bied je klanten een naadloze customer experience door diverse communicatiekanalen heen.

Een compleet call center en telefoniesysteem in jouw browser. Maak gebruik van klantkaarten om klantgegevens in te zien en om eerdere contactmomenten op te vragen.

Communiceer met klanten waar ze zich ook bevinden. Chat real-time via messaging tools zoals Whatsapp en Facebook Messenger.

Vanzelfsprekend is contact opnemen via e-mail ook mogelijk.

Met Embrace Knowledge hebben jouw agents voor elke vraag een passend antwoord. Hiermee kunnen ze de klant snel en adequaat van dienst zijn.

Slimme gesprekken en selfservice

Gebruik Embrace Flow om gesprekken te automatiseren, zodat je klanten sneller antwoord krijgen. Geef persoonlijke assistentie waar het nodig is.

Gebruik Embrace Flow om geautomatiseerde gesprekken tot stand te brengen. Klanten worden bediend door middel van duidelijke selfservice-scenario’s waarbij de hulp van een medewerker slechts één muisklik verwijderd is.

Creëer krachtige flows en selfservice-scenario’s met klantdata uit elk ander systeem.

Met behulp van notificaties is het mogelijk klanten proactief te updaten over de status van hun case. Dit gebeurt via het voorkeurskanaal van de klant.

Persoonlijk en uitnodigend

Herken je klanten op basis van context aware conversation. Medewerkers hebben toegang tot de volledige gesprekshistorie en profieldata om sneller en meer correct te kunnen antwoorden.

Embrace Customers haalt zonder problemen data uit de systemen die door jouw organisatie worden gebruikt. Of het nu om ERP-systemen gaat, software voor planning of niche-pakketten, wij integreren deze moeiteloos.

De kracht van Embrace Customers zelf ervaren?

Vraag vrijblijvend een demo aan