Skip to content

Power to the huurder!

Embrace automatiseert je belangrijkste processen. Van reparatieverzoeken tot het doen van een huuropzegging. Zo houd je tijd over om aandacht te besteden aan huurders die dit nodig hebben.

Embrace The Human Cloud - Woningcorporaties
Icon11
Eigen regie

De regie ligt bij de huurder. Huurders kunnen hun zaken grotendeels zelf regelen, waar en wanneer ze dat willen. Van selfservice tot het tekenen van een contract.

Icon12
Persoonlijke assistentie

Daar waar de huurder er in het klantportaal niet uit komt, biedt Embrace een naadloze overgang naar persoonlijke ondersteuning. Via de telefoon, chat of WhatsApp.

Icon13
Voor woningcorporaties

Embrace kent en ontsluit alle bekende (ERP-) systemen en brengt alle data samen in één krachtige schil voor on- en offline dienstverlening.

Eigen regie wanneer het kan

Zorg voor een naadloze integratie tussen kennis en selfservice, van gepersonaliseerde antwoorden op vragen tot het zetten van een digitale handtekening.

Wanneer een huurder een aanvraag doet of verzoek indient, wordt er een zaak gestart. Alle communicatie rondom de zaak is zowel voor huurder als voor medewerker te volgen. Track-and-trace houdt de huurder op de hoogte van veranderingen.

Zowel via het klantportaal (Portals) als het klantvolgsysteem (Customers) is de kennisbank beschikbaar. Sterker nog, die draait continu op de achtergrond. Relevante organisatiespecifieke informatie is direct beschikbaar wanneer de klant of medewerker een bepaalde zoekterm invoert.

Eigen regie wanneer het kan

Zorg voor een naadloze integratie tussen kennis en selfservice, van gepersonaliseerde antwoorden op vragen tot het zetten van een digitale handtekening.

Wanneer een huurder een aanvraag doet of verzoek indient, wordt er een zaak gestart. Alle communicatie rondom de zaak is zowel voor huurder als voor medewerker te volgen. Track-and-trace houdt de huurder op de hoogte van veranderingen.

Zowel via het klantportaal (Portals) als het klantvolgsysteem (Customers) is de kennisbank beschikbaar. Sterker nog, die draait continu op de achtergrond. Relevante organisatiespecifieke informatie is direct beschikbaar wanneer de klant of medewerker een bepaalde zoekterm invoert.

Persoonlijke hulp waar het nodig is

Het maakt niet uit via welk kanaal een klantvraag of verzoek binnenkomt, alle relevante informatie wordt op één plek verzameld. Zo kan een medewerker van het klantcontactcentrum de huurder zo goed mogelijk van dienst zijn.

Mocht een klant er binnen het klantportaal er niet uitkomen, dan is het met Customers mogelijk dat een klantcontact medewerker meekijkt en wanneer nodig het van een klant overneemt.

Voor woningcorporaties, van Embrace

Embrace haalt zonder problemen data uit de systemen die door jouw organisatie worden gebruikt. Of het nu om ERP-systemen gaat, software voor planning of niche-pakketten, wij integreren deze moeiteloos.

Geef je eigen selfservice-scenario’s vorm. Met Embrace krijg je beschikking over vele standaard scenario’s. Mocht hier één in ontbreken, dan kan deze zelf ontworpen en toegepast worden.

De statistieken van het klantportaal en van het klantvolgsysteem worden nauwkeurig vastgelegd. Zo kun je eenvoudig nagaan waar het goed gaat en waar eventueel moet worden bijgestuurd.

Embrace The Human Cloud - Woningcorporaties

De kracht van Embrace zelf ervaren?

Vraag vrijblijvend een demo aan