Skip to content

Wat kan het allemaal?

Lees hier welke functionaliteiten Portals biedt 

De klant zit zelf aan de knoppen

Embrace Portals biedt klanten de mogelijkheid zaken direct te regelen via de website en geeft hen inzicht in gegevens, transacties en eerdere contactmomenten.

De klant kan via het portaal de status van een aanvraag of verzoek op de voet volgen.

De klant wordt binnen het portaal herkend. Hierdoor is deze gehele omgeving op de klant afgestemd en zijn bepaalde gegevens nog sneller toegankelijk.

De antwoorden die de klant krijgt zijn afgestemd op zijn of haar situatie.

Het klantportaal is volledig geïntegreerd in de website van de organisatie. Hierdoor merkt de klant geen verschil tussen de website en het portaal.

Eerst wordt de vraag beantwoord met behulp van de kennisbank. Mocht dat niet lukken dan vindt doorschakeling naar een medewerker plaats.

Iedere klant beschikt over een ‘Mijn-omgeving’ waarin persoonlijke informatie, contractgegevens en financiële gegevens inzichtelijk zijn.

Voor de klant is op een tijdlijn – overzichtelijk ingedeeld – de volgende geschiedenis te zien: betalingen, reparatieverzoeken of andere verzoeken en eerdere contactmomenten.

Met behulp van diverse widgets is het mogelijk het klantportaal naar wens in te richten.

Een database met antwoorden op ‘veelgestelde vragen’. Deze database kan door de organisatie zelf worden aangepast of uitgebreid.

In de kennisbank zit een uitgebreide synoniemenlijst omsloten. Mocht een klant een vraag stellen met bijvoorbeeld ‘ruit’ in plaats van ‘raam’, dan worden alsnog de relevante antwoorden getoond.