Community Management
Waar loop je tegenaan als je een online community start? Hoe activeer je mensen op je social intranet en hoe houd je ze aangehaakt en betrokken? Hoe kun je berichten modereren? En wat kun je doen om gebruik te stimuleren? Kortom: hoe maak je van jouw sociaal intranet een blijvend succes? Dit, en meer, is onderdeel van de Training Communitymanagement.
Tijdens deze training krijg je concrete handvatten waarmee je als intranetbeheerder direct aan de slag kunt.
Voor wie is deze cursus?
(Toekomstige) beheerders, moderators en/of communitymanagers van Embrace Social die behoefte hebben aan extra bagage om gebruikers te activeren zijn hier aan het juiste adres.
Of je nou in je eentje of met een groepje collega’s de training volgt, de kosten zijn hetzelfde.
Na de training weet je…
- wat de meerwaarde van communitymanagement is;
- wat de stappen van communitymanagement zijn;
- dankzij concrete voorbeelden direct hoe je deze kennis kunt toepassen.
Dit staat er op het programma:
- Waarom communitymanagement?
- Wat is communitymanagement?
- Tips, tricks en best practices
Ter voorbereiding op de training neemt één van onze consultants contact op met jou als aanvrager voor een intakegesprek, zodat we specifieke vragen in kaart kunnen brengen.
Vraag een training aan
Een training aanvragen? Dat kan makkelijk en snel door jouw gegevens in te voeren en aan te geven met hoeveel personen je de training wilt volgen.
Heb je nog vragen? Dan kun je natuurlijk altijd bij ons terecht.