Skip to content

Doe meer met minder

Met Embrace Portals kunnen klanten hun zaken zelf regelen via een overzichtelijk webportaal. Relevante informatie, conversational AI en track-and-trace zorgen ervoor dat jouw klanten je steeds minder nodig hebben. Zo kun jij meer aandacht schenken aan de klant die het nodig heeft.

Embrace The Human Cloud Portals
Icon02
Maak het verschil

Laat klanten eenvoudig hun zaken zelf regelen via de selfservice-oplossing en besteed jouw tijd aan complexere zaken.

Icon03
Elke dag beter

Wij updaten onze software doorlopend. Hiermee maken wij jouw dienstverlening iedere dag een stukje beter.

Icon-home-01
Klantgericht

Wij analyseren gebruiksdata doorlopend, zodat onze software de wensen van jouw klant altijd een stapje voor is.

Ontworpen voor blije klanten

Embrace Portals zorgt voor een naadloze koppeling van selfservice en kennis. Klanten regelen hun zaken zelf met behulp van de selfservice-scenario’s en vinden antwoorden op de meeste vragen via de kennisbank.

Klanten kunnen via het online klantenportaal een aanvraag doen, waarna ze via track-and-trace op de hoogte blijven van iedere stap in het proces. Bovenden wordt de klant  actief geïnformeerd door middel van notificaties.

Wanneer de klant inlogt in het portaal, worden de velden automatisch gevuld met de data van de klant. Hierdoor hoeft de klant data nooit twee keer in te voeren en houdt hij tijd over.

Wij helpen je met het verbeteren van jouw digitale dienstverlening door gebruikersonderzoek en analytics. Door te analyseren hoe jouw klanten zich bewegen binnen het webportaal, kunnen wij jouw online dienstverlening elke dag een stukje beter maken.

Ontworpen voor blije klanten

Embrace Portals zorgt voor een naadloze koppeling van selfservice en kennis. Klanten regelen hun zaken zelf met behulp van de selfservice-scenario’s en vinden antwoorden op de meeste vragen via de kennisbank.

Klanten kunnen via het online klantenportaal een aanvraag doen, waarna ze via track-and-trace op de hoogte blijven van iedere stap in het proces. Bovenden wordt de klant  actief geïnformeerd door middel van notificaties.

Wanneer de klant inlogt in het portaal, worden de velden automatisch gevuld met de data van de klant. Hierdoor hoeft de klant data nooit twee keer in te voeren en houdt hij tijd over.

Wij helpen je met het verbeteren van jouw digitale dienstverlening door gebruikersonderzoek en analytics. Door te analyseren hoe jouw klanten zich bewegen binnen het webportaal, kunnen wij jouw online dienstverlening elke dag een stukje beter maken.

Het blijft mensenwerk

Binnen de selfservice-scenario’s kan een klant veel zelf regelen. Wanneer hij of zij er even niet uitkomt, vindt er een transparante transitie plaats tussen self-service en AI human assisted chat.

Binnen selfservice-scenario’s integreer je moeiteloos klantvragen in de processen van de front-office (Embrace Customers) en van de back-office (Embrace Workspace). Hierdoor komen vragen direct op de juiste plek terecht.

Uitbreidbaar, thematisch en flexibel

In de Widget Store vind je diverse widgets (hulpmiddelen of uitbreidingen) waarmee je het klantenportaal precies zo kunt samenstellen en vormgeven, zoals jij dat wilt.

Embrace Portals is zeer developer-friendly (Hallo, developer!). Door de plugbare architectuur kunnen ontwikkelaars uit allerlei teams gemakkelijk nieuwe widgets bouwen en toevoegen.

We bieden een 100% gedocumenteerde API waarmee je gemakkelijk een klantportaal kunt bouwen die aansluit op ons standaard framework.

Spreekt voor zich

Uiteraard is ons klantportaal volledig A11Y compliant. Wij vinden dat Embrace toegankelijk moet zijn voor iedereen.

Alle informatie binnen Embrace Portals is toegankelijk via zowel desktop, tablet als mobiel.

Wij ondersteunen authenticatie via iDIN, DigiD, iDeal, OAuth, 2FA, Google en Facebook. Zo ervaart de klant nog meer gemak en kunnen wij de veiligheid garanderen.

De kracht van Embrace Portals zelf ervaren?

Vraag vrijblijvend een demo aan