Telefonie
Een compleet call-center en telefoniesysteem in jouw browser. Bewaar de contactmomenten vervolgens in klantkaarten. Zo houd je altijd overzicht!
Voordelen voor jouw KCC
- Niet meer zoeken naar hoe je contact kunt opnemen
- Niet meer “in de wacht” staan zoals aan de telefoon
- Snel antwoord op veelgestelde vragen
- Makkelijk bestanden delen (bijv. bij reparatieverzoeken)
- Altijd de mogelijkheid om een medewerker te spreken
Klantherkenning
Onbekende relatie aan de lijn? Embrace Customers probeert direct op basis van het nummer toch de juiste klant te vinden.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Alles binnen één systeem geregeld
Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.
Omnichannel wil zeggen dat je je klanten via verschillende contactkanalen kunt bedienen én zij dezelfde klantervaring hebben, ongeacht het kanaal waarlangs ze contact zoeken. Het maakt voor je klanten dus niet uit of ze contact met je organisatie opnemen via bijvoorbeeld WhatsApp of de e-mail; ze krijgen overal dezelfde informatie en dezelfde dienstverlening.