Houd je klantcontact laagdrempelig met WhatsApp. Door je WhatsApp te koppelen met Embrace Customers verloopt al het contact via hetzelfde, vertrouwde CRM.
WhatsApp integratie in Embrace Customers
Door je WhatsApp te koppelen met Embrace Customers verloopt al het contact via hetzelfde, vertrouwde CRM. Zo gaat je omnichannel dienstverlening niet ten koste van een volledig klantbeeld. Wanneer je WhatsApp aanbiedt als contactkanaal, kunnen je huurders én niet-huurders altijd contact opnemen met je corporatie door simpelweg een appje te sturen.
Voordelen voor jouw (niet-)huurder:
- 24/7 contact, ook als de corporatie gesloten is
- Contact via een van de populairste contactkanalen
- Gemakkelijk een foto, spraakbericht of ander bestand delen
- Niet meer “in de wacht” staan zoals aan de telefoon
- Altijd een chatgeschiedenis om na te slaan
Voordelen voor jouw KCC:
- Minder telefoontjes om af te handelen
- Makkelijker foto’s of andere bestanden opvragen
- Kennisbank voor (standaard)antwoorden direct bij de hand
- Zelf controle over de beschikbaarheid op WhatsApp
- Standaardreactie bij afwezigheid
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!