Startpunt van je werkdag
Start in een handomdraai een Social Intranet op voor jouw organisatie en breidt deze uit tot de perfecte digitale werkplek: de one-stop-shop met alle applicaties, documenten, nieuws en kennis voor medewerkers.
400+ organisaties werken dagelijks met Embrace Digitaal samenwerken
One-stop-shop
Collega nodig? Laatste nieuws? Document of applicatie zoeken? Alles in één portaal!
Betere samenwerking en communicatie
Embrace verbetert samenwerking en communicatie. Ongeacht team, afdeling of locatie.
Integreer al je applicaties
Koppel en doorzoek alle applicaties die medewerker nodig heeft om de dag te starten.
Persoonlijk en efficiënt
Altijd op de hoogte
Digitale werkplek
Startpunt van de werkdag die jouw collega’s verbindt en zorgt dat ze met de meest actuele kennis aan de slag kunnen.
Social intranet
Social maakt het mensen gemakkelijk om vragen te stellen aan de community, ideeën uit te wisselen en om samen te werken met andere gebruikers.
Rolgebaseerde dashboards
Afhankelijk van je plek in de organisatie een volledig gepersonaliseerde startpagina. Bouw unieke portalen voor vrijwilligers, onboarding en narrowcasting.
Widgets en integraties
Richt de startpagina van het Social Intranet naar eigen voorkeur in door widgets toe te voegen: mini-applicaties die snel toegang geven tot belangrijke informatie. Integreer ook apps als AFAS, TOPdesk en Zenya.
One-stop shop
Integraties en add-ons
Integreer met Microsoft 365
Eén plek met alle voor jou relevante Office-documenten, afspraken, e-mails, Teams-gesprekken en profielen.
Analytics en data
Embrace helpt je om data gedreven je dienstverlening te doorontwikkelen. Analyseer je portalen, toon KPI dashboards, integreer PowerBI rapportages en meer.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Een goed social intranet vervult de wensen en behoeften van je organisatie en je collega's. Daarom is het belangrijk om deze goed in kaart te brengen en daar het doel van je social intranet op af te stemmen. Aan dit doel koppel je KPI's (kritieke prestatie indicatoren), zodat je kunt meten en daarmee inzichtelijk kunt maken in hoeverre je intranet dit doel bereikt. Daarnaast is het zinvol om feedback op te halen bij je collega's, zodat je ook weet hoe het intranet ervaren wordt. Dankzij deze resultaten weet je dan of het sociaal intranet ook doet wat het moet doen en dus een goed intranet is.
Met een social intranet creëer je een plek waar je de betrokkenheid van medewerkers met je organisatie kunt stimuleren, bekendheid met de bedrijfsstrategie kunt vergroten, kennisdeling en samenwerking kunt bevorderen en werkinstructies kunt verspreiden. Zo vergroot een social intranet de verbondenheid van je collega's met elkaar én de organisatie en draagt het bij aan transparante(re) interne communicatie.
Een social intranet is een digitale verzamel- en/of ontmoetingsplek voor jouw organisatie. Wat het sociaal maakt, is de interactie: in plaats van dat er alleen top-down gecommuniceerd wordt, kunnen hier alle collega's berichten plaatsen en actief deelnemen aan het intranet.