Snel alles geregeld voor nieuwe huurders

Geef nieuwe huurders een warm welkom door alle (administratieve) zaken snel en netjes te regelen. Dit geeft vertrouwen bij de huurder en jou de zekerheid dat je niks over het hoofd ziet.

Geautomatiseerde onboarding

Minder herhaalwerk door automatisering van je  onboardingsproces

Transparante procesvoortgang

Duidelijke zaakstappen voor overzicht in de voortgang

Vertrouwde werkwijze

Ingericht op de bekende werkwijze van jouw woningcorporatie

Onboarding van Embrace

Onboarding is het proces waarin je jouw nieuwe huurders welkom heet bij je corporatie. Door dit te digitaliseren kunnen zij niet alleen direct vanaf het eerste moment hun zaken online regelen én volgen, maar zet je ook de deur voor hen open om dit te blijven doen. Zo stimuleer je jouw online dienstverlening.

Achter de schermen komen vanuit verschillende systemen, stappen en afdelingen alle gegevens van je nieuwe huurder bij elkaar in Embrace Customers – geautomatiseerd, gestructureerd en gedigitaliseerd. Zo heb je er bijna geen omkijken meer naar.

Voordelen voor jouw huurder

  • Zelf 24/7 je zaken regelen via het huurdersportaal
  • Stap-voor-stap de status van je aanvraag volgen
  • Bericht ontvangen als je actie moet ondernemen
  • Online huurcontract tekenen
  • Snel een afspraak maken voor de sleuteloverdracht

Centrada digitaliseert volledige klantreis

Online dienstverlening waar het kan en persoonlijk waar het nodig is. Met dat motto digitaliseerde woningcorporatie Centrada uit Lelystad dit jaar haar klantreis. Wat betekent een focus op online contact echter voor de bezoekers die liever telefonisch of fysiek contact hebben? Een gesprek met Ronald Gouwerok, Manager Vastgoed & Klantenservice bij de Lelystadse corporatie.

Paula van Kraalingen (Wooncompagnie): Klant zich gehoord laten voelen sleutel voor goed klantcontact

Wooncompagnie focust op klantgerichte dienstverlening door huurders zelf hun communicatiemethode te laten kiezen en IT-ondersteuning te moderniseren. Met de implementatie van Embrace Customers worden selfserviceopties uitgebreid en klantprocessen geoptimaliseerd, wat bijdraagt aan efficiëntere communicatie en een verbeterde klantbeleving.

Klantgerichte Innovatie: Domijn's Overgang Naar Embrace Customers

Bij woningcorporatie Domijn draait het om meer dan alleen het verhuren van huizen; ze willen hun huurders een echt thuis bieden. Om alles in goede banen te leiden heeft het innovatieve Domijn onlangs de overstap gemaakt van het oude Umbrella-systeem naar ons nieuwe Embrace Customers product. Dat gericht is op Omnichannel-integratie en efficiënter gebruik van modules zoals Telefonie, Webchat en E-mail. ‍

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Wat zijn de voordelen van de onboarding in het klantportaal voor huurders?

De onboarding in het klantportaal stelt huurders in staat om 24/7 zelf hun zaken te regelen, zoals het volgen van de status van aanvragen en het tekenen van huurcontracten. Ze ontvangen automatische berichten wanneer actie vereist is en kunnen snel afspraken maken voor bijvoorbeeld sleuteloverdracht. Dit biedt huurders gemak en transparantie gedurende het hele huurproces.

Hoe helpt de geautomatiseerde onboarding van het klantportaal mij bij het verwelkomen van nieuwe huurders?

Onze geautomatiseerde onboarding stroomlijnt het welkomstproces voor nieuwe huurders, waardoor administratieve taken efficiënt worden afgehandeld en herhaal werk wordt geminimaliseerd. Hierdoor kunnen huurders direct vanaf het eerste moment hun zaken online regelen en volgen, wat de online dienstverlening stimuleert en vertrouwen opbouwt bij de huurders.

Waarom een klantportaal?

Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.