Uitgelichte projecten binnen Embrace
Project KEI
Project KEI staat voor Kennis en Innovatie binnen Embrace. Dit bijzondere Kennis en Innovatietraject zijn we gestart om op een vernieuwende manier te werken aan het verbeteren van bedrijfsprocessen.
Verbeterde bedrijfsprocessen
Deze verbeterde bedrijfsprocessen worden ontwikkeld en verankerd in de bedrijfsfilosofie van Embrace. Iets wat van grote meerwaarde is voor een snelgroeiend en veranderd bedrijf als het onze.
De kennis vertaalt zicht concreet op de vlakken van bedrijfsstrategie, operations, HR, finance & control maar ook in samenwerking en kennisuitwisseling binnen de afdelingen. De opgedane kennis wordt aan iedereen in de organisatie overgedragen, wat moet zorgen voor een cultuurverandering die iedereen raakt.
Project VIA
Embrace biedt een softwaresuite waarin moderne digitalisering samenkomt. De producten Digitale Dienstverlening en Digitaal Samenwerken stimuleren goede samenwerking, kennisdeling en (klanten)service.
Embrace knowledge
Op het snijvlak van digitaal klantcontact en interne kennisdeling en samenwerking heeft Embrace een nieuw product ontwikkeld: Embrace Knowledge. Deze combinatie van een kennisbank met hiërarchisch gestructureerde artikelen en de innovatieve module Conversations verhoogt de zelfredzaamheid zonder in te leveren op de klantbeleving.
Met Conversations bied je kennis aan in de vorm van digitale en geautomatiseerde gesprekken (conversational design). Deze Conversations kun je inzetten voor eenvoudige vraag-antwoord-scenario’s, enquêtes en zelfs complete selfservicescenario’s. Je richt ze in als beslisbomen met tekstvelden, formulieren en multiple choice-vragen en dankzij koppelingen met externe systemen worden gegevens automatisch opgehaald en weggeschreven.
Wat Conversations uniek maakt, is dat gebruikers ze op uiteenlopende manieren kunnen doorlopen en dat de gebruikersinterface zich aanpast aan de context. Doorloopt iemand op een webpagina een Conversation, dan ziet het eruit als een typisch webformulier of enquête. Gebeurt dit in webchat, WhatsApp of Facebook Messenger, dan maakt onze chatbot er een gesprek van.
Je beheert alle Conversations op één plek. Onze software zorgt er vervolgens voor dat jouw Conversations overal in de beste verschijningsvorm wordt toegepast.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Met een social intranet creëer je een plek waar je de betrokkenheid van medewerkers met je organisatie kunt stimuleren, bekendheid met de bedrijfsstrategie kunt vergroten, kennisdeling en samenwerking kunt bevorderen en werkinstructies kunt verspreiden. Zo vergroot een social intranet de verbondenheid van je collega's met elkaar én de organisatie en draagt het bij aan transparante(re) interne communicatie.
Om succesvol online te kunnen samenwerken is het niet alleen belangrijk dat je over de juiste middelen beschikt, maar ook goede en duidelijke afspraken maakt over het gebruik hiervan, zeker als er overlap is in de functionaliteiten. Zo zorg je ervoor dat jij en je collega's structuur en overzicht houden, ook wanneer je weer eens op kantoor samen aan de slag gaat.
Een social intranet is een digitale verzamel- en/of ontmoetingsplek voor jouw organisatie. Wat het sociaal maakt, is de interactie: in plaats van dat er alleen top-down gecommuniceerd wordt, kunnen hier alle collega's berichten plaatsen en actief deelnemen aan het intranet.