Power to the huurder
Met de tools van Embrace verleen je op een makkelijke, snelle en efficiënte manier persoonlijk support aan je huurders.
400+ organisaties werken dagelijks met Embrace Digitale Dienstverlening
Alles voor huurders en verhuurders
op één centrale plek
In één oogopslag alle informatie over je huurders
Met het Omnichannel CRM van Embrace geef je jouw medewerkers een 360º klantbeeld van je huurders. Zo weet iedereen precies wat er speelt en kom je gemakkelijk afspraken na. Altijd, op tijd.
Een veilig en multifunctioneel portaal voor jouw huurders
Het klantportaal is een afgeschermd deel van jouw website waarop huurders inloggen. Hier kunnen ze o.a. contact opnemen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf zaken regelen, zoals een adreswijziging.
Geef huurders de mogelijkheid om zaken zelf te regelen
Gebruik de vele standaard beschikbare self service scenario’s en configureer ze op maat voor jouw organisatie en huurders.
De verzamelplek voor relevante informatie voor huurders én medewerkers
Stel je eigen FAQ op en beantwoord vragen efficiënt met automatische berichten die je zelf kan configureren. Iedereen is op de hoogte en jij houdt tijd over voor complexere zaken.
Het gemak van Embrace altijd bij de hand
Altijd en overal kunnen communiceren met je huurders en toegang hebben tot relevante informatie? Het kan nu met de gebruiksvriendelijke Embrace app!
Snel en netjes alles geregeld voor nieuwe huurders
Geef nieuwe huurders een warm welkom door alle (administratieve) zaken snel en netjes te regelen. Dit geeft vertrouwen bij de huurder en jou de zekerheid dat je niks over het hoofd hebt gezien.
Stroomlijn alle communicatie
met onze Omnichannel modules
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Het verschil zit in het centraal stellen van de klant. Je spreekt van multichannel wanneer de klant gebruik kan maken van verschillende kanalen om met je organisatie in contact te komen. Het wordt pas omnichannel wanneer deze kanalen op elkaar afgestemd zijn, waarbij de focus op de klantbeleving ligt. Denk bijvoorbeeld aan een winkel die ook een webshop heeft.
Zijn de prijzen in de webshop anders dan in de winkel? Dan zijn de kanalen niet op elkaar afgestemd en is het dus multichannel. Daarnaast doet de frustratie die afwijkende prijzen oproepen bij de klant afbreuk aan de ervaring. Wanneer de prijzen in de webshop en de winkel gelijk zijn, zijn de kanalen wél op elkaar afgestemd en heeft de klant hierin overal dezelfde ervaring. Hij weet dus waar hij van op aan kan, wat de klantbeleving ten goede komt.
Omnichannel verhoogt de klanttevredenheid. Je klanten kunnen zelf bepalen hoe ze contact met je organisatie zoeken en dus gebruikmaken van het kanaal dat hun voorkeur heeft. Ook zorg je er met omnichannel voor dat jouw klanten altijd dezelfde ervaring hebben, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken. Door omnichannel te werken ben je als organisatie niet alleen beter zichtbaar, maar schep je ook meer vertrouwen bij je (potentiële) klanten door de uniforme klantbeleving.
De lijst van bedrijven die omnichannel gebruiken is ontelbaar groot en groeit nog steeds. De kunst is om alle kanalen, inclusief mobiel, website en de fysieke locatie (zoals een winkel) zó naadloos op elkaar aan te laten sluiten, dat klanten met gemak en plezier hun klantreis kunnen afleggen. Zo kunnen shoppers bij IKEA bijvoorbeeld in een handomdraai van hun wensenlijst met favoriete items een boodschappenlijst maken, compleet met informatie waar in de winkel ze deze kunnen ophalen. Ook kunnen ze bij een groot aantal producten zien hoe deze in hun huis passen dankzij VR-technologie.
Of wat dacht je van Disney, ook wel "de kampioen van omnichannel"? Niet alleen werkt de reisplanner op hun website ook goed op mobiel, maar kun je met My Disney Experience zelfs je hele bezoek van begin tot eind plannen. Eenmaal daar kun je met hun mobiele app zien waar bijvoorbeeld de verschillende attracties zijn, inclusief actuele wachttijden. Disney heeft zelfs een speciale armband met chip, de Magic Band, die je tickets, hotelkamersleutel en zelfs je aankopen in het park bijhoudt. Als bezoeker van het park word je zo maximaal ontzorgt, zodat je zorgeloos kunt genieten.
Omnichannel wil zeggen dat je je klanten via verschillende contactkanalen kunt bedienen én zij dezelfde klantervaring hebben, ongeacht het kanaal waarlangs ze contact zoeken. Het maakt voor je klanten dus niet uit of ze contact met je organisatie opnemen via bijvoorbeeld WhatsApp of de e-mail; ze krijgen overal dezelfde informatie en dezelfde dienstverlening.
Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.
Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.
Bij online samenwerken verlopen zaken als communicatie, kennisdeling en nieuwsuitwisseling via een digitale omgeving of een app. Hierbij kun je denken aan chatten en bellen met je collega's via Teams, tegelijk met je team in dezelfde bestanden werken via Sharepoint en op de hoogste blijven van het laatste nieuws via het social intranet van je organisatie.