Power to the huurder

Met de tools van Embrace verleen je op een makkelijke, snelle en efficiënte manier persoonlijk support aan je huurders.

400+ organisaties werken dagelijks met Embrace Digitale Dienstverlening

Alles voor huurders en verhuurders

op één centrale plek

In één oogopslag alle informatie over je huurders

Met het Omnichannel CRM van Embrace geef je jouw medewerkers een 360º klantbeeld van je huurders. Zo weet iedereen precies wat er speelt en kom je gemakkelijk afspraken na. Altijd, op tijd.

Een veilig en multifunctioneel portaal voor jouw huurders

Het klantportaal is een afgeschermd deel van jouw website waarop huurders inloggen. Hier kunnen ze o.a. contact opnemen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf zaken regelen, zoals een adreswijziging.

Geef huurders de mogelijkheid om zaken zelf te regelen

Gebruik de vele standaard beschikbare self service scenario’s en configureer ze op maat voor jouw organisatie en huurders.

De verzamelplek voor relevante informatie voor huurders én medewerkers

Stel je eigen FAQ op en beantwoord vragen efficiënt met automatische berichten die je zelf kan configureren. Iedereen is op de hoogte en jij houdt tijd over voor complexere zaken.

Het gemak van Embrace altijd bij de hand

Altijd en overal kunnen communiceren met je huurders en toegang hebben tot relevante informatie? Het kan nu met de gebruiksvriendelijke Embrace app!

Snel en netjes alles geregeld voor nieuwe huurders

Geef nieuwe huurders een warm welkom door alle (administratieve) zaken snel en netjes te regelen. Dit geeft vertrouwen bij de huurder en jou de zekerheid dat je niks over het hoofd hebt gezien.

We hebben een efficiencyslag gemaakt in het gebruik van de software. Hierdoor lopen onze processen efficiënter, iets waar de huurder uiteindelijk ook indirect voordeel van heeft

Corinne Wagner
,
Business Adviseur Informatisering & Digitalisering Vidomes
Lees het hele verhaal

Stroomlijn alle communicatie

met onze Omnichannel modules

Wat anderen zeggen

over Embrace Digitale Dienstverlening

Merkbaar meerwaarde leveren voor woningzoekenden met de digitale inkomensverklaring

Steeds vaker maken woningcorporaties gebruik van externe koppelingen om data buiten hun organisatie te gebruiken in hun eigen processen. De intrede van de digitale inkomensverklaring (DIV) is daar een mooi voorbeeld van. Wat betekent de komst van de DIV voor woonruimtebemiddeling en hoe reageren woningzoekenden hierop? Een interview met Maaskoepel.

SSH& maakt het de student gemakkelijker bij het vinden van een kamer

De Gelderse studentenhuisvester SSH& besloot om het anders aan te gaan vliegen bij het verdelen van hun woningen en kamers. Waar eerder een woonruimte aan studenten werd toegekend op basis van inschrijftijd, gebeurt dat nu op basis van loting. Zo’n grote verandering heeft natuurlijk nogal wat voeten in de aarde. Deze innovatieve stap naar een eerlijker woonruimteverdeelsysteem is bereikt met behulp van Embrace Housing.

GroenWest: "Klantcontact moet snel, deskundig én duidelijk zijn"

De mogelijkheden waarop huurders vragen kunnen stellen aan hun corporatie zijn de laatste jaren flink uitgebreid. Huurdersportalen, social media en chatbots zijn enkele voorbeelden van nieuwe technologieën die op het palet aan klant- communicatiemogelijkheden terecht zijn gekomen. Hoe ga je als corporatie om met al deze opties?

Centrada digitaliseert volledige klantreis

Online dienstverlening waar het kan en persoonlijk waar het nodig is. Met dat motto digitaliseerde woningcorporatie Centrada uit Lelystad dit jaar haar klantreis. Wat betekent een focus op online contact echter voor de bezoekers die liever telefonisch of fysiek contact hebben? Een gesprek met Ronald Gouwerok, Manager Vastgoed & Klantenservice bij de Lelystadse corporatie.

De klant aan de leiding door slimme oplossingen bij l'escaut woonservice

Je klanten meer de regie geven en je medewerkers ontzien. Het is een mooie stap en eentje die je steeds meer bedrijven ziet nemen. l’escaut woonservice had op dit vlak een duidelijke visie met een aantal mooie ontwikkelingen, waaronder een klantportaal. In dit artikel lees je hoe Embrace en l’escaut samen hebben gezorgd voor een eindproduct om trots op te zijn en wat de voordelen zijn voor de huurders van l’escaut.

Paula van Kraalingen (Wooncompagnie): Klant zich gehoord laten voelen sleutel voor goed klantcontact

Wooncompagnie focust op klantgerichte dienstverlening door huurders zelf hun communicatiemethode te laten kiezen en IT-ondersteuning te moderniseren. Met de implementatie van Embrace Customers worden selfserviceopties uitgebreid en klantprocessen geoptimaliseerd, wat bijdraagt aan efficiëntere communicatie en een verbeterde klantbeleving.

WhatsApp en chat maken klantcontact bij deltaWonen laagdrempelig en snel

Bij Woningcorporatie deltaWonen hebben ze klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Dat betekent dat er veel aandacht en zorg uit gaan naar bereikbaar zijn voor hun huurders en hen zo goed en snel mogelijk kunnen helpen. Daarom kozen zij ervoor om gebruik te gaan maken van twee extra klantcontactkanalen: WhatsApp en chat. Nu, ongeveer anderhalf jaar later, hoorden we Marjolein Horstman van deltaWonen uit over deze welkome uitbreiding van hun Embrace Customers.

Klantgerichte Innovatie: Domijn's Overgang Naar Embrace Customers

Bij woningcorporatie Domijn draait het om meer dan alleen het verhuren van huizen; ze willen hun huurders een echt thuis bieden. Om alles in goede banen te leiden heeft het innovatieve Domijn onlangs de overstap gemaakt van het oude Umbrella-systeem naar ons nieuwe Embrace Customers product. Dat gericht is op Omnichannel-integratie en efficiënter gebruik van modules zoals Telefonie, Webchat en E-mail. ‍

Check-up geeft Woningstichting Nijkerk nieuwe impuls in gebruik en beheer van hun software

WSN implementeerde in 2018 Embrace Customers, met nieuwe website en klantportaal. Na basisopzet nam doorontwikkeling af. In 2021 evalueren ze en plannen ze verdere verbeteringen, met hulp van consultants voor een check-up van Embrace.

De beste dienstverlening bereik je met een combinatie van digitale dienstverlening en persoonlijk contact

Digitalisering biedt kansen voor efficiëntere dienstverlening, terwijl aandacht voor huurders behouden blijft. Adviseur Anja van Burgsteden en Kennisredacteur Inge Jongkind delen in een gesprek hun inzichten hierover.

Tachtig procent toekomstige huurders tekent nu het contract digitaal

Woningcorporatie Lefier uit Groningen en Drenthe pakt het onboardingsproces van huurders aan in het project Digitaal Verwelkomen. Wat was de aanleiding en wat levert het op? CorporatieGids Magazine sprak erover met Annette Mulder!

NMG Vastgoed omarmt Embrace

Op de eerste plaats koos NMG voor de digitale dienstverlening van Embrace om interne processen te optimaliseren. Later bleek dat ook opdrachtgevers er optimaal van profiteren.

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Wat is het verschil tussen omnichannel en multichannel?

Het verschil zit in het centraal stellen van de klant. Je spreekt van multichannel wanneer de klant gebruik kan maken van verschillende kanalen om met je organisatie in contact te komen. Het wordt pas omnichannel wanneer deze kanalen op elkaar afgestemd zijn, waarbij de focus op de klantbeleving ligt. Denk bijvoorbeeld aan een winkel die ook een webshop heeft.

Zijn de prijzen in de webshop anders dan in de winkel? Dan zijn de kanalen niet op elkaar afgestemd en is het dus multichannel. Daarnaast doet de frustratie die afwijkende prijzen oproepen bij de klant afbreuk aan de ervaring. Wanneer de prijzen in de webshop en de winkel gelijk zijn, zijn de kanalen wél op elkaar afgestemd en heeft de klant hierin overal dezelfde ervaring. Hij weet dus waar hij van op aan kan, wat de klantbeleving ten goede komt.

Wat is het grote voordeel van omnichannel?

Omnichannel verhoogt de klanttevredenheid. Je klanten kunnen zelf bepalen hoe ze contact met je organisatie zoeken en dus gebruikmaken van het kanaal dat hun voorkeur heeft. Ook zorg je er met omnichannel voor dat jouw klanten altijd dezelfde ervaring hebben, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken. Door omnichannel te werken ben je als organisatie niet alleen beter zichtbaar, maar schep je ook meer vertrouwen bij je (potentiële) klanten door de uniforme klantbeleving.

Welke bedrijven gebruiken omnichannel?

De lijst van bedrijven die omnichannel gebruiken is ontelbaar groot en groeit nog steeds. De kunst is om alle kanalen, inclusief mobiel, website en de fysieke locatie (zoals een winkel) zó naadloos op elkaar aan te laten sluiten, dat klanten met gemak en plezier hun klantreis kunnen afleggen. Zo kunnen shoppers bij IKEA bijvoorbeeld in een handomdraai van hun wensenlijst met favoriete items een boodschappenlijst maken, compleet met informatie waar in de winkel ze deze kunnen ophalen. Ook kunnen ze bij een groot aantal producten zien hoe deze in hun huis passen dankzij VR-technologie.

Of wat dacht je van Disney, ook wel "de kampioen van omnichannel"? Niet alleen werkt de reisplanner op hun website ook goed op mobiel, maar kun je met My Disney Experience zelfs je hele bezoek van begin tot eind plannen. Eenmaal daar kun je met hun mobiele app zien waar bijvoorbeeld de verschillende attracties zijn, inclusief actuele wachttijden. Disney heeft zelfs een speciale armband met chip, de Magic Band, die je tickets, hotelkamersleutel en zelfs je aankopen in het park bijhoudt. Als bezoeker van het park word je zo maximaal ontzorgt, zodat je zorgeloos kunt genieten.

Wat betekent omnichannel?

Omnichannel wil zeggen dat je je klanten via verschillende contactkanalen kunt bedienen én zij dezelfde klantervaring hebben, ongeacht het kanaal waarlangs ze contact zoeken. Het maakt voor je klanten dus niet uit of ze contact met je organisatie opnemen via bijvoorbeeld WhatsApp of de e-mail; ze krijgen overal dezelfde informatie en dezelfde dienstverlening.

Waarom een klantportaal?

Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.

Wat is een klantportaal?

Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.

Wat is online samenwerken?

Bij online samenwerken verlopen zaken als communicatie, kennisdeling en nieuwsuitwisseling via een digitale omgeving of een app. Hierbij kun je denken aan chatten en bellen met je collega's via Teams, tegelijk met je team in dezelfde bestanden werken via Sharepoint en op de hoogste blijven van het laatste nieuws via het social intranet van je organisatie.