Huurders zelf zaken laten regelen

Gebruik de vele standaard beschikbare self-service scenario’s en configureer ze op maat voor jouw organisatie en huurders.

Zaken regelen wanneer het huurder uitkomt

Huurders kunnen altijd zelf hun zaken regelen, ook wanneer het KCC dicht is.

Neem de druk bij het KCC weg

Er komen minder contactmomenten met je KCC, dit komt ten goede van jouw dienstverlening.

Alles inzichtelijk met data rapportages

Ontwikkel zelf je selfservice scenario's op basis van jouw data.

Eenvoudig reparatieverzoeken indienen

Met de selfservice scenariodesigner is het mogelijk om makkelijk verschillende scenario’s voor de huurder te ontwerpen. Hierbij kun je denken aan het proces rondom het indienen van een reparatieverzoek of het opzeggen van de huur. Hierdoor kan de huurder dus bijna alles zelfstandig regelen, dat is nog eens handig.

Huurder kan alles zelf volgen

Huurders blijven op de hoogte en kunnen hun verzoek volgen via het dashboard. In het klantportaal kunnen ze bijvoorbeeld zien wanneer de reparateur langskomt, zonder tussenkomst van het KCC. Er zijn vele standaardscenario's die je kan aanpassen op jouw organisatie, of bouw zelf een geheel nieuw scenario via drag and drop.

GroenWest: "Klantcontact moet snel, deskundig én duidelijk zijn"

De mogelijkheden waarop huurders vragen kunnen stellen aan hun corporatie zijn de laatste jaren flink uitgebreid. Huurdersportalen, social media en chatbots zijn enkele voorbeelden van nieuwe technologieën die op het palet aan klant- communicatiemogelijkheden terecht zijn gekomen. Hoe ga je als corporatie om met al deze opties?

WhatsApp en chat maken klantcontact bij deltaWonen laagdrempelig en snel

Bij Woningcorporatie deltaWonen hebben ze klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Dat betekent dat er veel aandacht en zorg uit gaan naar bereikbaar zijn voor hun huurders en hen zo goed en snel mogelijk kunnen helpen. Daarom kozen zij ervoor om gebruik te gaan maken van twee extra klantcontactkanalen: WhatsApp en chat. Nu, ongeveer anderhalf jaar later, hoorden we Marjolein Horstman van deltaWonen uit over deze welkome uitbreiding van hun Embrace Customers.

Tachtig procent toekomstige huurders tekent nu het contract digitaal

Woningcorporatie Lefier uit Groningen en Drenthe pakt het onboardingsproces van huurders aan in het project Digitaal Verwelkomen. Wat was de aanleiding en wat levert het op? CorporatieGids Magazine sprak erover met Annette Mulder!

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoe kan ik als organisatie profiteren van data rapportages en inzichten met self-service scenario's?

Onze selfservice scenario's bieden niet alleen gemak voor huurders, maar stellen jou ook in staat om waardevolle inzichten te verkrijgen via data rapportages. Door zelf scenario's te ontwikkelen op basis van data, kun je de dienstverlening verder optimaliseren en afstemmen op de specifieke behoeften van jouw huurders.

Hoe draagt self-service bij aan het verminderen van contactmomenten met het KCC?

Door huurders in staat te stellen zelf hun zaken te regelen, zelfs buiten de openingstijden van het KCC, neemt de druk op het Klant Contact Center af. Hierdoor kan jouw organisatie efficiëntere dienstverlening bieden, met minder noodzaak voor directe interactie via telefoon of e-mail.

Hoe kunnen huurders zelf hun zaken regelen met behulp van self-service scenario's?

Met onze selfservice scenario's kunnen huurders op elk gewenst moment zelfstandig zaken regelen, zoals het indienen van reparatieverzoeken of het opzeggen van de huur. Deze scenario's zijn aanpasbaar en kunnen worden geconfigureerd voor specifieke behoeften van jouw organisatie en huurders.