Huurders zelf zaken laten regelen
Gebruik de vele standaard beschikbare self-service scenario’s en configureer ze op maat voor jouw organisatie en huurders.
Zaken regelen wanneer het huurder uitkomt
Huurders kunnen altijd zelf hun zaken regelen, ook wanneer het KCC dicht is.
Neem de druk bij het KCC weg
Er komen minder contactmomenten met je KCC, dit komt ten goede van jouw dienstverlening.
Alles inzichtelijk met data rapportages
Ontwikkel zelf je selfservice scenario's op basis van jouw data.
Eenvoudig reparatieverzoeken indienen
Met de selfservice scenariodesigner is het mogelijk om makkelijk verschillende scenario’s voor de huurder te ontwerpen. Hierbij kun je denken aan het proces rondom het indienen van een reparatieverzoek of het opzeggen van de huur. Hierdoor kan de huurder dus bijna alles zelfstandig regelen, dat is nog eens handig.
Huurder kan alles zelf volgen
Huurders blijven op de hoogte en kunnen hun verzoek volgen via het dashboard. In het klantportaal kunnen ze bijvoorbeeld zien wanneer de reparateur langskomt, zonder tussenkomst van het KCC. Er zijn vele standaardscenario's die je kan aanpassen op jouw organisatie, of bouw zelf een geheel nieuw scenario via drag and drop.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Onze selfservice scenario's bieden niet alleen gemak voor huurders, maar stellen jou ook in staat om waardevolle inzichten te verkrijgen via data rapportages. Door zelf scenario's te ontwikkelen op basis van data, kun je de dienstverlening verder optimaliseren en afstemmen op de specifieke behoeften van jouw huurders.
Door huurders in staat te stellen zelf hun zaken te regelen, zelfs buiten de openingstijden van het KCC, neemt de druk op het Klant Contact Center af. Hierdoor kan jouw organisatie efficiëntere dienstverlening bieden, met minder noodzaak voor directe interactie via telefoon of e-mail.
Met onze selfservice scenario's kunnen huurders op elk gewenst moment zelfstandig zaken regelen, zoals het indienen van reparatieverzoeken of het opzeggen van de huur. Deze scenario's zijn aanpasbaar en kunnen worden geconfigureerd voor specifieke behoeften van jouw organisatie en huurders.
Meer tools voor efficiënt vastgoedbeheer
Embrace Digitale Dienstverlening
Omnichannel CRM
In één oogopslag alle informatie over je huurders.
Klantportaal
Een veilig en multifunctioneel portaal voor jouw huurders.
Kennisbank
De verzamelplek voor relevante informatie voor huurders én medewerkers.
App
Het gemak van Embrace altijd bij de hand.
Onboarding
Snel en netjes alles geregeld voor nieuwe huurders.