Featured projects within Embrace
Project KEI
Project KEI stands for Knowledge and Innovation within Embrace. We started this special Knowledge and Innovation process to work in an innovative way to improve business processes.
Improved business processes
These improved business processes are developed and anchored in Embrace's business philosophy. Something that is of great added value for a rapidly growing and changing company like ours.
The knowledge translates into concrete terms in the areas of business strategy, operations, HR, finance & control, but also into cooperation and knowledge exchange within the departments. The knowledge gained, is transferred to everyone in the organization, which should ensure a cultural change that affects everyone.
Project VIA
Embrace biedt een softwaresuite waarin moderne digitalisering samenkomt. De producten Digitale Dienstverlening en Digitaal Samenwerken stimuleren goede samenwerking, kennisdeling en (klanten)service.
Embrace knowledge
Op het snijvlak van digitaal klantcontact en interne kennisdeling en samenwerking heeft Embrace een nieuw product ontwikkeld: Embrace Knowledge. Deze combinatie van een kennisbank met hiërarchisch gestructureerde artikelen en de innovatieve module Conversations verhoogt de zelfredzaamheid zonder in te leveren op de klantbeleving.
Met Conversations bied je kennis aan in de vorm van digitale en geautomatiseerde gesprekken (conversational design). Deze Conversations kun je inzetten voor eenvoudige vraag-antwoord-scenario’s, enquêtes en zelfs complete selfservicescenario’s. Je richt ze in als beslisbomen met tekstvelden, formulieren en multiple choice-vragen en dankzij koppelingen met externe systemen worden gegevens automatisch opgehaald en weggeschreven.
Wat Conversations uniek maakt, is dat gebruikers ze op uiteenlopende manieren kunnen doorlopen en dat de gebruikersinterface zich aanpast aan de context. Doorloopt iemand op een webpagina een Conversation, dan ziet het eruit als een typisch webformulier of enquête. Gebeurt dit in webchat, WhatsApp of Facebook Messenger, dan maakt onze chatbot er een gesprek van.
Je beheert alle Conversations op één plek. Onze software zorgt er vervolgens voor dat jouw Conversations overal in de beste verschijningsvorm wordt toegepast.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Frequently Asked
Questions
Is your question not listed?
Feel free to contact us!
With a social intranet, you create a place where you can stimulate employee engagement with your organization, increase awareness of the business strategy, promote knowledge sharing and collaboration, and disseminate work instructions. For example, a social intranet increases the connection of your colleagues with each other and the organization and contributes to transparent (er) internal communication.
A social intranet is a digital meeting and/or meeting place for your organization. What makes it social is the interaction: instead of just communicating top-down, all colleagues can post messages here and actively participate in the intranet.
In order to be able to collaborate successfully online, it is not only important that you have the right resources, but also make good and clear agreements about how to use them, especially if there is overlap in the functionalities. This way, you ensure that you and your colleagues keep structure and overview, even when you work together in the office again.