Quickly get everything arranged for new tenants.
Give new tenants a warm welcome by handling all (administrative) matters quickly and neatly. This instills confidence in the tenant and gives you the assurance that nothing is overlooked.

Automatiseerprocessen
Less repetitive work by automating your onboarding process.
Transparent process progress
Clear case steps for an overview in the progress.
Familiar approach
Based on the familiar way of working of your housing corporation.

Zaakgericht werken dossiersEmbrace Onboarding
Zaakgericht werken automatiseert processen en legt dit netjes vast in een dossier, inzichtelijk voor huurder én medewerker. Achter de schermen komen vanuit verschillende systemen, stappen en afdelingen alle gegevens van je nieuwe huurder bij elkaar in Embrace CRM – geautomatiseerd, gestructureerd en gedigitaliseerd. Zo heb je er bijna geen omkijken meer naar.
OnboardingBenefits for your tenant
Geef nieuwe huurders een warm welkom door alle (administratieve) zaken snel en netjes te regelen. Dit geeft vertrouwen bij de huurder en jou de zekerheid dat je niks over het hoofd ziet. Onboarding is het proces waarin je jouw nieuwe huurders welkom heet bij je corporatie.Door dit te digitaliseren kunnen zij niet alleen direct vanaf het eerste momenthun zaken online regelen én volgen, maar zet je ook de deur voor hen open om dit te blijven doen. Verbeter je digitale dienstverlening.


Leefbaarheid
Leefbaarheid draait om alles wat invloed heeft op het woongenot in de buurt — van zwerfafval tot overlast. Met de leefbaarheidsmodule verzamel je meldingen, taken en acties overzichtelijk in één digitaal dossier. Zo behoud je grip op de situatie, weetje wie wat doet en geef je bewoners vertrouwen dat hun melding serieus wordt genomen. Door dit proces te digitaliseren, werk je sneller samen met collega’s en ketenpartners én verbeter je stap voor stap de woonomgeving. Prettig voor de buurt, fijn voor jou.
Request a free demo
Request a demo now and find out why more than 400+ organizations have already chosen Embrace.
Direct contact
Would you rather speak to someone in real life? Feel free to contact our specialists!
Often to us
solicited
Is your question not listed? Then feel free to contact us!
The onboarding in the customer portal allows tenants to take care of their own affairs 24/7, such as monitoring the status of requests and signing leases. They receive automatic messages when action is required and can quickly make appointments for key handover, for example. This offers tenants convenience and transparency throughout the rental process.
Our automated onboarding streamlines the welcome process for new tenants, efficiently handling administrative tasks and minimizing repetitive work. This allows tenants to arrange and monitor their affairs online right from the first moment, which stimulates online services and builds trust among tenants.
Thanks to a customer portal, your (online) service is not only more customer-friendly, but also more efficient. Your customers can easily and quickly arrange things themselves, so there is less pressure on your customer contact center. In turn, these employees have more time for more complex customer questions. So by smartly combining relevant information, conversational AI such as chatbots and virtual assistants, self-service and, of course, your kcc, you are always available to your customers. In short: a customer portal ensures a better customer journey and customer experience.
More tools for efficient property management
Embrace Digital Services
Omnichannel CRM
All information about your tenants at a glance.
Customer portal
A secure and multifunctional portal for your tenants.
Self service
Give tenants the opportunity to arrange things themselves.
Knowledgebase
The meeting place for relevant information for tenants and employees.
App
The convenience of Embrace is always at hand.


