Voor professionals binnen de overheid
Integraal samenwerken
Embrace is de digitale werkplek voor professionals binnen de overheid. Het biedt de mogelijkheid om online samen te werken, kennis te delen en documenten op een overzichtelijke manier te beheren.
165+ overheidsinstellingen werken dagelijks met Embrace
Altijd veilig en toegankelijk
Werk samen met professionals van binnen of buiten de overheid, binnen of buiten jouw organisatie.
Verbindende factor
Verbind de juiste mensen met de juiste kennis binnen de organisatie. Match vraag en antwoord.
Microsoft 365 integratie
Deze integratie maakt het samenwerken in groepen zeer eenvoudig en efficiënt.
Digitale werkomgeving
Technologie vormt de kern van onze manier van (samen)werken. Iedereen moet zo efficiënt mogelijk zijn werk kunnen doen. Onafhankelijk van tijd en locatie. Digitale processen die werkbaar zijn voor iedereen. Daar staat Embrace voor.
Sociaal startpunt van de werkdag
Een moderne digitale werkomgeving zorgt voor onderlinge verbinding en snelle kennisdeling. Als gebruiker hoef je niet te zoeken naar je informatie. Alles staat in één sociaal portaal. Gebruik hiervoor het social intranet in combinatie met onze slimme Microsoft 365 integratie.
Overzichtelijk, eenvoudig en efficiënt samenwerken
voor overheidsprofessionals
Microsoft 365 integratie
Alle informatie en applicaties van Microsoft op één centrale plek. Onderlinge samenwerkingen en het uitvoeren van acties gaan snel, makkelijk en intuïtief.
Social intranet
Het social intranet van Embrace is de basis voor een gebruiksvriendelijk social portal waar alle medewerkers efficiënt en intuïtief in (samen)werken.
Meer weten? Download het gratis e-book!
"Social intranet voor de overheids-professional" is een gratis e-book met social intranet best practices en klantcases voor de overheids-professional.
Ervaringen van professionals
met Embrace
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Het Social Intranet is de gebruiksvriendelijke schil rondom de ICT-omgeving van een overheidsinstantie. Dat is voor overheidsprofessionals wel zo eenvoudig. Geen ontelbare losse apps, maar één portaal waar een medewerker direct externe zoekresultaten en documenten kan raadplegen vanuit SharePoint of MY-LEX en meldingen kan oppakken vanuit TOPdesk. Bovendien integreert het Social Intranet uitstekend met (overheids)systemen als Liquit, AFAS of Microsoft 365.
Embrace is erg flexibel, hierdoor is het een gebruiksvriendelijk digitaal werkplekportaal dat op maat te configureren is voor elk type overheid. Ruim 200.000 overheidsprofessionals - gemeenten, waterschappen, veiligheidsregio's, omgevingsdiensten, centrale overheden en meer - maken dagelijks gebruik van Embrace Social Intranet.
Embrace streeft ernaar om haar producten zo toegankelijk mogelijk te maken. Wij laten regelmatig zelf WCAG-audits uitvoeren en werken ook samen met onze klanten op basis van audits die zij laten uitvoeren. Op basis van die samenwerking, hebben we onder andere een hoogcontrast thema en toetsenbordnavigatie toegevoegd aan ons product en zijn er vele kleine verbeteringen doorgevoerd. Onze klanten vragen met succes een toegankelijkheidsverklaring op niveau AA aan op basis van onze software.