Het urgentieproces  inzichtelijk

Weg met die bureaucratische rompslomp en onmogelijke hoepels waar een woningzoekende doorheen moet springen! Maak het hele urgentieproces makkelijker voor je toekomstige huurders én je medewerkers.

Volledig digitaal

Het hele proces wordt volledig digitaal ondersteund.

Alles inzichtelijk

Elke stap in het proces wordt automatisch gelogd.

Eigen regie

Woningzoekenden kunnen via hun Mijn-omgeving een aanvraag doen.

Woonurgentie? Zo aangevraagd!

Help de aanvrager te controleren of hij/zij aan alle voorwaarden voor het aanvragen van woonurgentie bij jouw corporatie voldoet. Zo vallen het gros van de aanvragen die geen kans hebben op tijd af.

Eigen regie voor woningzoekende

Woningzoekenden kunnen gemakkelijk zelf een aanvraag voor woonurgentie doen via hun Mijn-omgeving. Ook kunnen ze daar de betaling voor de aanvraag voldoen, documenten aanleveren en het hele proces volgen.

Paula van Kraalingen (Wooncompagnie): Klant zich gehoord laten voelen sleutel voor goed klantcontact

Wooncompagnie focust op klantgerichte dienstverlening door huurders zelf hun communicatiemethode te laten kiezen en IT-ondersteuning te moderniseren. Met de implementatie van Embrace Customers worden selfserviceopties uitgebreid en klantprocessen geoptimaliseerd, wat bijdraagt aan efficiëntere communicatie en een verbeterde klantbeleving.

Klantgerichte Innovatie: Domijn's Overgang Naar Embrace Customers

Bij woningcorporatie Domijn draait het om meer dan alleen het verhuren van huizen; ze willen hun huurders een echt thuis bieden. Om alles in goede banen te leiden heeft het innovatieve Domijn onlangs de overstap gemaakt van het oude Umbrella-systeem naar ons nieuwe Embrace Customers product. Dat gericht is op Omnichannel-integratie en efficiënter gebruik van modules zoals Telefonie, Webchat en E-mail. ‍

Tachtig procent toekomstige huurders tekent nu het contract digitaal

Woningcorporatie Lefier uit Groningen en Drenthe pakt het onboardingsproces van huurders aan in het project Digitaal Verwelkomen. Wat was de aanleiding en wat levert het op? CorporatieGids Magazine sprak erover met Annette Mulder!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoe helpt het digitale urgentieproces bij het verbeteren van de communicatie met woningzoekenden?

Dankzij het digitale urgentiesysteem kunnen woningzoekendenhun aanvraag gemakkelijk online volgen via een persoonlijke Mijn-omgeving. Ditbiedt hen meer controle en transparantie over het proces. Bovendien kunnen jemedewerkers efficiënter communiceren met aanvragers door middel vanautomatische updates en meldingen, waardoor de algehele klanttevredenheid wordtverhoogd.

Hoe kan het gebruik van een digitaal urgentieproces mijn corporatie helpen?

Door ons volledig digitale proces te gebruiken, kunnencorporatiemedewerkers efficiënter werken en de bureaucratische rompslompverminderen. Het systeem automatiseert stappen zoals het ontvangen vanaanvragen, documentatiebeheer en communicatie met aanvragers, waardoor tijdwordt bespaard en processen transparanter worden.