Alle software van Embrace is zo gebruiksvriendelijk mogelijk ontworpen. Toch kan het voorkomen dat een (minder digitaal vaardige) gebruiker meer hulp nodig heeft. Daarom introduceren we 'Embrace HelpCenter': één plek met e-learnings, digitale rondleidingen en links naar andere relevante (support)bronnen. Gewoon binnen je software én op maat te maken voor jouw organisatie!
Bij Embrace geloven we in volledige zelfredzaamheid van gebruikers. Dit helpt jouw organisatie omdat je minder vragen ontvangt van medewerkers over het gebruik van Embrace, en helpt ons om minder vragen van redacteuren en beheerders te beantwoorden over het inrichten van onze software. Win-win!
HelpCenter en e-learnings zijn beschikbaar voor alle producten, van Embrace Social tot Embrace Customers en van het Knowledge CMS tot het Management omgevingsbeheer. De belangrijkste voordelen op een rijtje:
✅ Speel interactieve e-learnings en andere instructievideo’s direct af in de software
✅ Direct toegang tot andere (support)bronnen zoals gebruikersgroep en documentatie
✅ Voeg zelf hulpmiddelen toe en maak HelpCenter volledig op maat voor jouw organisatie
✅ Ondersteunt interactieve digitale rondleidingen, YouTube, Stream, Vimeo en meer

Relevante en persoonlijke e-learnings per pagina
Afhankelijk waar je in onze software bent, zul je andere e-learnings en hulpmiddelen aangeboden krijgen. Ben je als eindgebruiker door je documenten aan het bladeren? Bekijk dan snel de e-learning “documenten”. Ben je als redacteur de kennisbank aan het optimaliseren, bekijk dan snel de e-learning “artikel aanmaken”. Hiermee is de aangeboden hulp altijd relevant en persoonlijk. Bepaalde bronnen zijn bijvoorbeeld alleen relevant voor beheerders: denk aan de gebruikersgroep, support documentatie of releasenotes. Om de gebruikerservaring optimaal te houden zal eindgebruiker deze daarom niet zien.
Volledig op maat te maken voor jouw organisatie
Standaard bieden we interactieve digitale rondleidingen aan voor alle Embrace functionaliteiten. Wellicht wil je als organisatie ook je eigen YouTube, Microsoft Stream, Vimeo of andere instructiematerialen integreren. Dit kan! Je kunt de aangeboden middelen in het HelpCenter per pagina personaliseren en aanvullen met je eigen bronnen. Hiermee maak je het mogelijk om je eigen e-learning platform in te richten. Door dit te doen verbeter je het gebruik van het platform en kunnen medewerkers snel hun eigen vragen beantwoorden. Superfijn, want dit scheelt iedereen tijd!
Notificatie bij nieuwe instructiematerialen
Mooi al die nieuwe instructiematerialen – maar wat als er een belangrijk nieuwe e-learning beschikbaar is waarvan je niet wilt dat medewerkers deze missen? Geen probleem. Als er nieuwe hulpmiddelen beschikbaar zijn, toont er automatisch een makkelijk te herkennen bel-icoon bij het HelpCentrum. Hiermee blijven medewerkers altijd op de hoogte.
E-learning: Zelf regelen en processen automatiseren met workflows
Je speelt de interactieve e-learnings en andere instructievideo’s direct af in de software. Leden van de gebruikersgroep kunnen per direct deze nieuwe functionaliteit uittesten. Mocht je nog geen Embrace gebruiken, bekijk dan deze e-learning ter introductie. De e-learning legt uit hoe het HelpCenter werkt.