Sinds deze week heeft woningcorporatie GroenWest haar primaire proces geïntegreerd met hun nieuwe social intranet P!T (Persoonlijk, Interactief en Transparant). Dit maakt samenwerking tussen de eerstelijn en tweedelijn eenvoudiger. Door de koppeling tussen het KCC (Umbrella) en het intranet (Embrace/Umbraco) kunnen de volgende onderdelen via het intranet worden getoond:
- De klantkaart met klantgegevens kan door iedere medewerker worden opgevraagd en verschijnt in het KCC als een klant belt.
- De kennisbank met daarin de FAQ is onderdeel van het intranet. Via de zoekmachine heeft iedereen altijd de meest actuele info.
- Taken (Social Task Management), die voorheen naar de tweedelijn werden uitgezet in Outlook, worden nu uitgezet en afgehandeld in de Embrace taken module.
De afgelopen periode heeft GroenWest verschillende sessies gehouden om de adoptie van het intranet binnen de organisatie te vergroten. Er is een P!Tstop vragenuurtje geweest, een ambassadeurssessie en een Umbracotraining voor de beheerders. In de weken naar aanloop van de livegang van het intranet zijn er verschillende acties georganiseerd zoals een posteractie, het uitdelen van bonbons met P!T en een fotobooth voor het maken van profielfoto’s.
Binnenkijken bij het Klantcontact Centrum van GroenWest
Eerder spraken wij Carolien Mast, Teammanager KCC bij woningcorporatie GroenWest. Zij gaf een kijkje in het klantcontactcentrum en liet zien hoe GroenWest omnichannel dienstverlening in de praktijk brengt.
Over GroenWest
GroenWest is een woningcorporatie in het Groene Hart met als werkgebied het noordwestelijke deel van de provincie Utrecht. Op dit moment huren bijna 12.000 huishoudens een woning van GroenWest.