Voor Umbrella geen komkommertijd; alweer kiest een woningcorporatie voor onze oplossing. Dit keer is het de woningstichting St. Joseph uit het Twentse Almelo (STJA). Wij gaan samen met STJA verdere invulling geven aan hun project Digitalisering Dienstverlening. Begin augustus tekende STJA het contract.
Project Digitalisering Dienstverlening
Na een selectietraject heeft STJA gekozen voor de oplossingen van Umbrella. STJA zocht een partner om het project Digitalisering Dienstverlening verder vorm te geven. In dit project wil STJA zijn dienstverlening de komende jaren optimaliseren en daarbij zal eerst de focus liggen op de interne klantcontactprocessen.
Grip op klantcontact
Umbrella zorgt ervoor dat de dienstverlening via de dienstverleningskanalen optimaal geïntegreerd worden, zodat een eenduidig contactdossier ontstaat voor zowel de klant als medewerker. STJA zal gebruik maken van de nieuwe tooling om zijn klantcontactafdeling beter te faciliteren. Klantcontact wordt beter geregistreerd en door de inzet van de kennisbank is het mogelijk om meer eerstelijns klantvragen te beantwoorden.
STJA
STJA is een middelgrote woningstichting. STJA is gevestigd in Almelo en opgericht in 1919. Het werkgebied ligt grotendeels in de gemeente Almelo, maar ook in Dinkelland en Wierden. STJA heeft circa 5500 woningen in beheer en verhuurt daarnaast garages parkeerplaatsen, kantoorpanden en winkelruimten.