Veilig alles regelen in een besloten portaal
Het klantportaal is een afgeschermd deel van jouw website waarop huurders inloggen. Hier kunnen ze o.a. contact opnemen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf zaken regelen, zoals een adreswijziging. Tevreden huurders, tevreden medewerkers!
Doe-het-zelf
Gebruik slimme widgets en sjablonen om portalen te bouwen zonder technische kennis.
Selfservice
Bouw zelf selfservicescenario's en pas ze aan voor jouw organisatie en huurders.
Meerdere portalen
Beheer al je portalen vanuit één systeem, van klantportaal en intranet tot narrowcasting.
Widgets
Embrace Designer gebruikt zogenaamde widgets om portalen mee te bouwen. Widgets zijn blokjes met functionaliteit die je volledig op maat kunt configureren.
Drag & drop
Met Embrace Designer is het ontwerpen van jouw portalen kinderspel geworden. Je kiest het gewenste sjabloon, sleept widgets naar de juiste plek en configureert ze naar wens.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.
Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.
Meer tools voor efficiënt vastgoedbeheer
Embrace Digitale Dienstverlening
Omnichannel CRM
In één oogopslag alle informatie over je huurders.
Self service
Geef huurders de mogelijkheid om zaken zelf te regelen.
Kennisbank
De verzamelplek voor relevante informatie voor huurders én medewerkers.
App
Het gemak van Embrace altijd bij de hand.
Onboarding
Snel en netjes alles geregeld voor nieuwe huurders.