DeltaWonen wil graag haar dienstverlening verder verbeteren. De organisatie wil dat klanten haar op meerdere manieren kunnen bereiken. Komende tijd gaat deltaWonen samen met Umbrella bouwen aan online dienstverlening, waardoor klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week contact kunnen leggen met deltaWonen en zelf zaken kunnen regelen. Ook de interne digitale omgeving van deltaWonen wordt verbeterd. Vorige week tekenden Evert Leideman, directeur-bestuurder van deltaWonen, en Martijn Weesjes, directeur Product en Markt bij Umbrella voor de start van het online dienstverleningsproject.
Dienstverlening verbeteren
Naast het bouwen aan online dienstverlening, wordt ook de interne digitale omgeving van deltaWonen verbeterd. De telefonische dienstverlening wordt maximaal afgestemd op de online dienstverlening en medewerkers van deltaWonen gaan met een nieuw portaal werken zodat kennis en informatie vanuit de organisatie goed en snel toegankelijk is. Hierdoor kan de klant snel geholpen worden.
Oplevering
Deze maand (augustus 2015) wordt gestart het ontwikkelen van de nieuwe digitale omgevingen. Begin 2016 worden de eerste resultaten gelanceerd. Omdat het een omvangrijk project is, gebeurt dit gefaseerd.
Over DeltaWonen
DeltaWonen is een actieve corporatie met bezit in de gemeenten Zwolle, Kampen en Oldebroek; twee steden en een landelijke gemeente. In het werkgebied van deltaWonen wonen ongeveer 200.000 mensen. Van deze 200.000 mensen wonen er circa 40.000 in onze 15.000 woningen. Als maatschappelijk verantwoorde onderneming biedt deltaWonen nu en in de toekomst woon- en leefkwaliteit, in het bijzonder voor mensen die dat niet zelf kunnen realiseren. DeltaWonen durft daarbij onbevangen en verrassende keuzes te maken. Duurzaamheid is voor deltaWonen een belangrijk leidend thema. Daar wordt de komende jaren vol op ingezet. Door oplopende wachttijden bij toewijzing in het stedelijke gebied zal deltaWonen de komende jaren met name in Zwolle en Kampen investeren.
Over Umbrella
Wij zijn Umbrella. Wij zijn online doordenkers. Samen met veranderende organisaties vertalen we doelen naar online dienstverlening. We geloven hierbij in projecten met minder regels, afbakening en bureaucratie en meer visie, passie en ambitie.