Embrace Gebruikersdag Customers & Housing 2025
Verzeker snel je plek en schrijf je eenvoudig in! Op dinsdag 8 april 2025 heten we je van harte welkom in het prachtige Burgers' Zoo voor een volledig verzorgde dag. We hebben een inspirerend programma samengesteld en kijken ernaar uit om je een dag vol inzichten, kennisdeling en interactie te bieden.
We starten de dag plenair, waarbij je wordt bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen en aansluitend deelneemt aan de Q&A met Embrace. Vervolgens kun je kiezen uit verschillende sessies die aansluiten bij jouw interesses:
💡Sessie: AI in Embrace Customers
Ontdek hoe AI jouw woningcorporatie helpt om huurders sneller en efficiënter te ondersteunen. In deze sessie laten we zien hoe onze AI-chatbot klantvragen direct beantwoordt, hoe automatische samenvattingen van tijdlijnen, chatgesprekken en e-mails het werk makkelijker maken en hoe slimme e-mailreacties medewerkers ondersteunen bij snelle en consistente communicatie. Daarnaast bespreken we hoe AI-assistenten bijdragen aan efficiëntere klantinteracties. Wil je als eerste met deze innovaties aan de slag? We leggen uit hoe je kunt deelnemen aan ons pilottraject en welke stappen nodig zijn om mee te doen.
💡Sessie 2: Onboarding
Onboarding: het proces waarin je jouw nieuwe huurders verwelkomt bij je corporatie. Door dit digitaal te doen, kunnen zij vanaf het eerste moment hun zaken online regelen en volgen, en geef je hen de kans om dit te blijven doen. Zo stimuleer je jouw online dienstverlening.
Laat je op 8 april meenemen in dit digitale proces, ontdek welke voordelen het kan opleveren en ontvang tips en tricks uit de eerste hand van Veenvesters. Zij zijn sinds de zomer van 2024 live met dit proces en delen hun do's en don'ts.
💡Sessie 3: Huurders App en Communicatie
Met onze nieuwe Huurders App willen we de communicatie tussen woningcorporaties en huurders onderling versterken. We zetten de app in voor doelgerichte bewonerscommunicatie in wijken, complexen of projecten. Kortom, informeer je eenvoudig meerdere bewoners tegelijk.
Ook ketenpartners, zoals contract- en onderhoudsbedrijven, kunnen proactief communiceren met huurders over bijvoorbeeld (schoonmaak)werkzaamheden. In deze sessie laten we zien hoe de huurdersapp wordt opgebouwd. We demonstreren hoe Embrace-groepen ingezet kunnen worden voor doelgroepgerichte communicatie met huurders en als community. Daarnaast zijn we benieuwd naar jullie behoeften en hoe we onze plannen daar nog beter op kunnen afstemmen!
💡Sessie 4: Portal Builder
We bouwen hard aan het beste woningzoekendenportaal. Alles aan dit portaal is nieuw en draait op onze nieuwe Portal Builder. Tijdens deze sessie laten we het nieuwe portaal zien en tonen we hoe je zelf een portaal maakt en aanpast in onze Portal Builder. Dankzij de modulaire opbouw in widgets bepaal je zelf hoe je portaal eruitziet.
Vooral interessant voor: Housing klanten
💡Sessie 5: CRE & Embrace
Tijdens deze sessie snijden we diverse onderwerpen aan die betrekking hebben op het gebruik van Embrace in de CRE-markt. Ook attenderen we jullie op de gerealiseerde doorontwikkeling tussen REMS en Embrace. Een bijkomend voordeel is dat jullie verder kennismaken met elkaar en kunnen sparren over vraagstukken die in jullie organisatie spelen in combinatie met Embrace.
Vooral interessant voor: Commercieel vastgoed klanten
🎥 Voorproefje? Bekijk hier de aftermovie van vorig jaar.
Mis het niet! Zet 8 april 2025 in je agenda en schrijf je in om jouw plek te reserveren. 👇