We zijn gestart als vier bedrijven met drie succesvolle producten. We geloven dat we samen meer kunnen zijn dan de som der delen. Dus we hebben ons gestort op de vraag: “hoe smeed je vier dynamische softwareclubs tot één volwassen en professioneel IT-bedrijf mét flinke groeiambities?”.
Het antwoord hebben we gevonden en vandaag zetten we de eerste stap. We gaan verder onder één nieuwe, sterke, maar vertrouwde naam.
Vanaf vandaag heten wij: Embrace, The Human Cloud!
Embrace bouwt software voor digitale communicatie en dienstverlening. We gebruiken slimme, automatische antwoorden en processen waar het kan. En leggen razendsnelle, betekenisvolle verbindingen waar het nodig is. Verbindingen van mens tot mens.
Waarom een naamsverandering?
Malengo, Umbrella, Qvision, Easymatch, Embrace, UME: onze klanten (en wijzelf) zien soms door de bomen het bos niet meer.
Daar komt bij dat we merken dat onze producten op steeds meer plekken gezamenlijk worden gebruikt. Hier zien we enorme mogelijkheden en kansen. We gaan handige selfservice, slimme kennisbanken en razendsnelle dialogen verbinden tot één krachtige oplossing voor de digitale werkomgeving en de digitale dienstverlening van de toekomst.
Aan dit doel werken we als één team. Hierbij willen we één aanspreekpunt zijn voor onze klanten. Daarom is het tijd voor één gezamenlijk merk en één krachtige naam: Embrace.
Heb je nog vragen?
Check onze Kennisbank! Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op. Dat kan via je contactpersoon, de gebruikersgroepen of per mail aan: info@embracecloud.nl.
N.B.
Het is ook voor ons wennen dat de namen Malengo, Umbrella en Qvision verdwijnen, maar onze service en de vertrouwde gezichten verdwijnen niet. Samen gaan we er alles aan doen om te zorgen dat iedereen zich thuis voelt bij Embrace – The Human Cloud. Daarom veranderen we onze naam en branding geleidelijk. De huidige websites blijven eerst bestaan, al krijgen ze wel een nieuw kleurtje.
Die geleidelijke verandering betekent ook dat je soms onze oude logo’s nog tegenkomt. Kom je ergens een verouderd logo tegen, op een plek waar dat niet hoort? Geef het dan door, en je zou zomaar een kleine verrassing kunnen krijgen!