Te gek! De planningsmodule die wij samen met Lefier hebben ontwikkeld is vandaag in de prijzen gevallen! Tijdens de finale van de CorporatieNL Digital Awards moesten wij het opnemen tegen twee andere finalisten. Rob Hoogeveen, manager maatschappelijk presteren bij Lefier, wist de jury te overtuigen met zijn goed onderbouwde pitch.
Winnaar Digital Award categorie ‘Digitalisering voor de klant’
Na een spannende finale vanmorgen in Maarssen, werden zojuist de winnaars bekend gemaakt. Lefier wint met zijn planningsmodule de Digital Award in de categorie ‘Digitalisering voor de klant’. En dit betekent dus dat de huurder enorm geholpen is door deze planningsmodule.
De planningsmodule, die wij al eerder in een interview met KCC-medewerkers van Lefier bespraken, biedt voordelen voor zowel vakman als huurder. De module is tot stand gekohttps://wijzijnumbrella.nl/tijd-en-kostenbesparingen-lefier-optimalisatie-eerste-en-tweedelijns-processen/men door een samenwerking van Lefier, Hoffman Krul en Partners, ViaData en Umbrella. Gezamenlijik hebben wij zowel de bedrijfsprocessen als de techniek geoptimaliseerd en op elkaar afgestemd.
“Dicht bij de klant maak je het verschil”
Dicht bij de klant maak je het verschil; dat was het uitgangspunt bij de start van het project ‘DO-Live’. Lefier wilde graag zijn in- en externe klanttevredenheid verhogen door een efficiëntere planning bij Dagelijks Onderhoud. En dat is dus gelukt!
Resultaten van planningsmodule
De planningsmodule staat sinds dit voorjaar live. In die korte tijd heeft het al tot de volgende resultaten geleid:
- Van 8 naar 12 werkbonnen per dag;
- Van 16 naar 8 werkvoorbereiders;
- 10% minder rijbewegingen door vakmannen;
- Hogere klanttevredenheid door meer ‘first time fix’;
- Waardering van vakmannen van 7 naar 8!
Trots op het resultaat
Binnen Lefier en bij Umbrella zijn we natuurlijk supertrots op het resultaat! Rob Hoogeveen: “Het project is echt een succes door de unieke samenwerking van verschillende partijen!”
Ook bedrijfsprocessen efficiënter inrichten?
Wil je ook je dienstverlening optimaliseren? Neem dan contact op voor een afspraak, we denken graag met je mee!