Skip to content

Een klantvolgsysteem waar je blij van wordt

Embrace Customers biedt je alles wat je nodig hebt om huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Gesprekken via verschillende kanalen komen binnen op één overzichtelijke plek. Zo ben jij in staat om op een efficiënte manier persoonlijke support te bieden. Tevreden huurders, tevreden medewerkers.

Alles op één plek

Alle gesprekken met de klant komen binnen op één centrale plek, of dit nu telefonisch of via WhatsApp is.

Slimme gesprekken

Automatiseer klantgesprekken waar het kan, geef persoonlijk antwoord waar het nodig is.

Uitnodigend en persoonlijk

Verzamel alle gesprekshistorie met de klant op één tijdlijn. Weet wat er speelt en bied passende hulp.

Alle communicatie op één plek

Telefoon
Een compleet call center en telefoniesysteem in jouw browser. Maak gebruik van klantkaarten om klantgegevens in te zien en om eerdere contactmomenten op te vragen.
Chat
Communiceer met klanten waar ze zich ook bevinden. Chat real-time via messaging tools, zoals Whatsapp of via de chatfunctie in Embrace Portals.
Altijd een antwoord binnen handbereik
Dankzij de kennisbank hebben jouw klantcontactmedewerkers voor iedere vraag een passend antwoord. Hiermee kunnen ze de klant snel en adequaat van dienst zijn.

Slimme gesprekken en selfservice

Geautomatiseerde gesprekken en diverse selfservice scenario’s
Gebruik Embrace Customers om gesprekken te automatiseren. Zo krijgen huurders nog sneller antwoord. Schakel eenvoudig over naar een medewerker, wanneer dat nodig is.
Klantdata in flows
Creëer krachtige flows en selfservice-scenario’s met klantdata uit elk ander systeem.
Proactief klanten updaten
Met behulp van notificaties is het mogelijk om klanten proactief te informeren over de status van hun aanvraag of verzoek. Dit gebeurt via het voorkeurskanaal van de klant.

Persoonlijk en uitnodigend

Klantherkenning
Met het klantvolgsysteem herken je klanten op basis van ‘context aware conversation’. Klantcontactmedewerkers hebben toegang tot de volledige gesprekshistorie en profieldata om sneller en beter te kunnen antwoorden.
Naadloze integratie
Embrace Customers haalt zonder problemen data uit de systemen die jullie organisatie gebruikt. Of het nu om ERP-systemen gaat, planningssoftware of niche-pakketten; wij integreren deze moeiteloos.

Veilig toegankelijk

Digitale toegankelijkheid
Uiteraard is ons klantvolgsysteem volledig A11Y compliant. Wij vinden dat Embrace toegankelijk moet zijn voor iedereen.
Meerdere apparaten
Alle informatie binnen Embrace Customers is toegankelijk via zowel desktop, tablet als mobiel. Medewerkers kunnen dan ook waar en wanneer zij dat willen in het systeem terecht.
Online veiligheid
Wij ondersteunen authenticatie via onder andere iDIN en DigiD. Zo ervaart de klant nog meer gemak en kunnen wij zijn of haar online veiligheid garanderen.
Customers Embrace The Human Cloud

De kracht van Embrace Customers zelf ervaren?

Ontdek hoe Embrace jullie organisatie slimmer laat (samen)werken.