Microsoft 365 en Embrace
Eén plek met alle voor jou relevante SharePoint documenten, Teams kanalen, of Outlook agenda en mail. Integreer ook PowerBI, Office Online, OneDrive, Stream, Forms en meer!
Alles op één plek
Vanuit de persoonlijke startpagina toegang tot al je Office-documenten, Outlook en 365-applicaties.
Single Sign-On
Dankzij SSO via Azure/Entra ID log je slecht één keer in om toegang te krijgen tot alles!
SharePoint: Altijd up to date
Dankzij SharePoint Online werkt iedereen altijd met de meest recente versie van een document.
Dashboard 365
Toon informatie vanuit je favoriete Microsoft apps op je persoonlijke startpagina. Bekijk je mail, agenda en taken vanuit de Outlook en To Do widgets. Start snel een chat met de Teams integratie. Belangrijke data of KPI’s uit andere systemen tonen? Gebruik de PowerBI koppeling. Embed ook informatie uit minder bekende systemen als Stream en Forms.
Documenten op één centrale plaats in SharePoint Online
De integratie met Microsoft 365 maakt het mogelijk om samenwerken en beheren van documenten eenvoudig te maken. SharePoint en OneDrive documenten kunnen in Embrace geopend (Office Online) en doorzocht worden. Gegevens staan veilig bijMicrosoft. Hierdoor heeft elk groepslid toegang tot de laatste gegevens en nieuwste inhoud, direct vanuit het gebruiksvriendelijke Embrace portaal.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
SharePoint Online is erg waardevol voor het delen van gegevens op je social intranet omdat het een centrale opslagplaats biedt voor alle documenten en inhoud. Hierdoor hebben alle teamleden altijd toegang tot de meest recente gegevens en kunnen ze in real-time samenwerken aan documenten. Wijzigingen worden direct zichtbaar voor alle leden, waardoor de productiviteit en samenwerking worden bevorderd.
Met Microsoft 365 en ons sociaal intranet kun je Word-, Excel- en Powerpoint-documenten direct openen en bewerken, of het nu de geïnstalleerde desktopversie of de online versie is. Je kunt gelijktijdig samenwerken aan documenten vanuit je browser, waarbij alle bewerkingen automatisch worden opgeslagen. Deze documenten zijn centraal opgeslagen in SharePoint Online, waardoor teamleden altijd toegang hebben tot de laatste versies en wijzigingen direct zichtbaar zijn.
Door Microsoft 365 te integreren in je social intranet heb je toegang tot al je Office-documenten, afspraken, e-mails en Teams-gesprekken vanaf één persoonlijke startpagina. Je kunt eenvoudig inloggen met single sign-on en direct werken met de meest recente versies van je documenten via SharePoint Online.