Voor tevreden huurders én medewerkers
Effectief vastgoedbeheer
Met Embrace automatiseer je de belangrijkste processen en geef je huurders de regie. Daarnaast biedt je een 360º klantbeeld en zijn je medewerkers altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken.
400+ organisaties werken dagelijks met Embrace digitale dienstverlening
Power to the huurder
Geef huurders de mogelijkheid om zelf zaken te regelen. Denk aan reparatieverzoeken of het doorvoeren van een adreswijziging.
Persoonlijke benadering
In het klantportaal staat alle relevante informatie voor de huurder. Lukt het even niet? Dan is persoonlijk contact snel gemaakt via de chat!
Centrale online omgeving
Embrace kent en ontsluit alle bekende (ERP-) systemen. Alle zaken worden dus gemakkelijk geregeld vanuit één centrale plek.
Je huurder regelt het helemaal zelf
Met de Digitale Dienstverlening van Embrace geef je huurders de regie waar het kan en verleen je op een efficiënte manier persoonlijk support.
Alle service en systemen op één centrale plek
Het maakt het niet uit op welke kanaal een vraag binnenkomt. Alles is verzameld op één centrale plek en medewerkers hebben snel toegang tot de juiste informatie.
Efficiënt en slim vastgoedbeheer
dankzij Digitale Dienstverlening van Embrace
Omnichannel CRM
Geeft jouw medewerkers een 360º klantbeeld van je huurders. Zo weet iedereen precies wat er speelt en kom je gemakkelijk afspraken na. Altijd, op tijd.
Klantportaal
Het klantportaal is een afgeschermd deel van jouw website waarop huurders inloggen. Hier kunnen ze o.a. contact opnemen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf zaken regelen, zoals een adreswijziging.
Woonruimteverdeelsysteem
Met een woonruimteverdeelsysteem verhuur je woningen, short-stay-woningen en studentenhuisvesting snel en makkelijk. Jij geeft aan waar de verhuring aan moet voldoen en de rest wordt automatisch geregeld.
Urgentiesysteem
Maak het hele urgentieproces makkelijker voor je toekomstige huurders én je medewerkers.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Ervaringen van vastgoedbeheerders
met Embrace
Inspiratie, kennis en tips & tricks
Voor vastgoedbeheerders
Embrace vs. SharePoint: Vind het ideale intranet voor jouw organisatie
7 Manieren waarop de AI-assistent je helpt slimmer en sneller te werken
Terugblik Social Webinar 2024: AI, Roadmap, Facilitor en meer
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Uiteraard! Je kunt vele processen automatiseren middels self-service scenario's die je zelf kunt opbouwen. Hierbij kijk je kritisch naar je eigen interne processen. Zodat er vervolgens beslisbomen ontstaan waar de huurders, maar ook de KCC medewerkers, doorheen kunnen om zaken te regelen zoals bijvoorbeeld een betaalrekening wijziging, het aanvragen van een naambordje of het indienen van een reparatieverzoek.
Jazeker, dit is een standaard functionaliteit binnen het klantvolgsysteem. Voor deze functionaliteit is echter wel een actieve telefonieconnector nodig.
Alle interacties met de klant worden vastgelegd op de tijdlijn van de huurder. Indien een contactmoment wordt vastgelegd vanuit een chat/whatsapp gesprek, wordt het gesprek ook opgeslagen bij het contactmoment. Op deze manier kunnen medewerkers, en eventueel ook huurders zelf, dit gesprek eenvoudig teruglezen.